آموزش میکاپ _ آموزش شینیون

آمــوزشگاه زیــبایــی در اصفهان

آموزش میکاپ در اصفهان

میکاپ به شاخه‌ ای از هنر در رشته‌ های زیبایی گفته می‌ شود که فراتر از زیبایی را به همراه می آورد، آرایش با استفاده از لوازم آرایشی و تکنیک های مشخص که یادگیری آن ها هم به زمان نیاز دارند و هم بودجه مشخص. میکاپ نوعی آرایش است که توسط افراد متخصص و با مواد آرایشی حرفه ای ساخته می شود. امروزه با پیشرفت صنعت آرایشی و بهداشتی و تاثیر شبکه های اجتماعی، افراد زیادی در زمینه آرایش، حرفه ای می شوند و یا به راحتی می توانند به حرفه ای ها دسترسی پیدا کنند.

در دوره آموزش تخصصی میکاپ آموزشگاه آرایشگری زنانه دلسا (با مدیریت خانم خلیلی) بهترین و کامل ترین روش های گریم و میکاپ تخصصی برای یک آرایش صورت حرفه ای زیر نظر سرکار خانم عاطفه صالحیان یکی از بهترین میکاپ آرتیست های اصفهان آموزش داده می شود. به عبارتی این دوره یک کلاس آموزش صفر تا صد میکاپ است. در این دوره آموزش های کاملی در همه زمینه های مرتبط با میکاپ صورت از جمله آموزش انواع پوست و فرم صورت، انواع آرایش صورت، آموزش انواع سبک های گریم و میکاپ، آموزش کار با انواع لوازم آرایش صورت، خود آرایی و آموزش آرایش صورت حرفه ای یاد داده می شود.

در کنار شما هستیم برای رسیدن به رویاهایتان

 

آموزشگاه آرایشگری دلسا

برخلاف سایر دوره های آموزش میکاپ، در هر جلسه‌ آموزشی دوره آرایشگری در سالن زیبایی دلسا، تکنیک جدیدی به هنرجویان آموزش داده می‌ شود، سپس هنرجویان در مبحث آموزش میکاپ صورت براساس فرم چهره، مدل خود را آرایش می‌ کنند و در نهایت به همراه مربی خود، به بررسی و رفع اشکالات کار می‌ پردازند. این روند هر روز براساس تکنیک جدید در دوره آموزش میکاپ ادامه پیدا می‌ کند. روز آخر دوره میکاپ روز امتحان است هنرجویان بر اساس آموخته های دوره آموزش میکاپ، مدل خود را میکاپ می‌ کنند و مدرسین کار آن‌ ها را بررسی می‌ کنند.

آموزش شینیون در اصفهان

شینیون عروس اوج هنرمندی یک آرایشگر را نمایش می دهد. آرایشگر باید تمام مهارت و تخصص خود را به کار گیرد تا بتواند بهترین مدل را که متناسب با فرم چهره و جنس و نوع موها باشد و در عین حال با میکاپ و لباس عروس نیز مطابقت داشته باشد. علاوه بر اهمیت اجرای خوب و شیک مدل شینیون، ماندگاری آن نیز برای ساعات طولانی در روز عروسی باید در نظر گرفته شود.

در دوره های آموزشی شینیون مو در سالن زیبایی دلسا توسط سرکار خانم فرشته توکلی یک روند کامل آراستن موها جهت حالت دادن و زیبا سازی مو، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به شینیون مو از جمله : آموزش براشینگ برای زیرساز شینیون و ویو، کرلی ساده با اتو و موپیچ، کرلی اروپایی با اتو و موپیچ، فر رترو ،فر کردن موی اضافه، شینیون با موی اضافه، شینیون بوکل، شینیون کلاسیک، شینیون پیچ، شینیون کرلی، شینیون جمع باز، شینیون براشینگی، دم اسبی روسی، نصب تور و تاج، آموزش ژورنال خوانی، معرفی تمامی محصولات و دستگاه ها و ابزار را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی انجام تمام مدل های به روز شینیون بر اساس خواست و سلیقه مشتری را دارند.

آموزشگاه آرایشگری دلسا

چرا آموزشگاه زیبایی دلسا ؟

ارائه مدرک فنی و حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای بعد از اتمام دوره های آموزشی توسط آموزشگاه زیبایی دلسا (به مدیریت خانم خلیلی) به هنرجویان اهدا می شود این مدرک نشان می‌ دهد که شخص در دوره‌ های آموزشی آرایشگری و زیبایی شرکت کرده است و مهارت‌ های لازم را در این زمینه به دست آورده است.

محیطی مدرن و صمیمی

فضای راحت و مناسب باعث ایجاد ارتباط صمیمیت و مشارکت بیشتر بین مدرس و هنرجویان می‌ شود. به همین دلیل ما در مجموعه سالن زیبایی دلسا vip محیطی سرشار از انرژی، صمیمیت و همکاری فراهم کرده ایم تا بتوانیم علاقه مندان و نیرو های حرفه ای را در کنار خود داشته باشیم.

مدرسین با تجربه

مدرسین آموزشگاه زیبایی دلسا در اصفهان دارای بیش از 15 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات میکاپ و شینیون می باشند که همواره در حال آموزش و یادگیری نیز هستند و با تسلط و آگاهی کامل به جدید ترین متد های صنعت آرایشی و زیبایی در حال آموزش به هنرجویان بسیاری در آموزشگاه آرایشگری دلسا می باشند.

ارائه مدرک فنی حرفه ای

مجوز رسمی آموزشگاه آرایشگری دلسا 

آموزشگاه زیبایی دلسا
آموزشگاه زیبایی دلسا

درباره ما

با مدرسین آموزشگاه زیبایی دلسا آشنا شوید

فرشته توکلی

مدرس شینیون

عاطفه صالحیان

مدرس میکاپ

در مسیر رسیدن به روهایتان در کنارتان هستیم

سوالات متداول

مدرسین آموزشگاه دلسا مدرک فنی حرفه ای دارند؟

بله همه اساتید آموزشگاه آرایشگری دلسا علاوه بر مدرک فنی

حرفه ای، دارای مدارک بین المللی رشته مربوطه نیز می باشند.

آیا آموزشگاه آرایشگری دلسا، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت میکنه؟

بله، آموزشگاه آرایشگری دلسا دارای مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای می باشد.

بعد از گرفتن مدرک میتونم در آموزشگاه به عنوان کارآموز مشغول به کار بشم؟

بله، در صورت تایید مربی با پرداخت هزینه جداگانه می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید.

چطور میتونم از کیفیت آموزش کلاس ها مطمئن بشم ؟

شما می توانید قبل از ثبت نام کلاس های آرایشگری، یک جلسه آزمایشی در کلاس مربوط به آن دوره شرکت کنید.

آموزشگاه زیبایی دلسا

آموزشگاه زیبایی دلسا با 15 سال سابقه در زمینه میکاپ و آموزش

دوره های آموزشی آموزشگاه دلسا

 

شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه زیبایی دلسا

13 + 14 =

آموزش تخصصی میکاپ و شینیون

برخی از نمونه کار های ما

پاسخگو تمامی سوالات شما هستیم سوالی دارید ؟