آموزش میکاپ در اصفهان

آموزش میکاپ صورت مبتدی و پیشرفته 

 

(سالن زیبایی دلسا vip)

آموزش میکاپ در اصفهان

در دوره آموزش تخصصی میکاپ آموزشگاه آرایشگری زنانه دلسا (با مدیریت خانم خلیلی) بهترین و کامل ترین روش های گریم و میکاپ تخصصی برای یک آرایش صورت حرفه ای زیر نظر سرکار خانم عاطفه صالحیان یکی از بهترین آرتیست های اصفهان آموزش داده می شود. به عبارتی این دوره یک کلاس آموزش صفر تا صد میکاپ است. در این دوره آموزش های کاملی در همه زمینه های مرتبط با میکاپ صورت از جمله آموزش انواع پوست و فرم صورت، انواع آرایش صورت، آموزش انواع سبک های گریم و میکاپ، آموزش کار با انواع لوازم آرایش صورت، خود آرایی و آموزش آرایش صورت حرفه ای یاد داده می شود به عبارت دیگر آموزش میکاپ با توضیح جامع داده شده و روی مدل به صورت عملی اجرا می شود.

روند کلاس میکاپ آموزشگاه بانو خلیلی (سالن زیبایی دلسا) :

برخلاف سایر دوره های آموزش میکاپ، در هر جلسه‌ آموزشی دوره آرایشگری در سالن زیبایی دلسا، تکنیک جدیدی به هنرجویان آموزش داده می‌ شود، سپس هنرجویان در مبحث آموزش میکاپ صورت براساس فرم چهره، مدل خود را آرایش می‌ کنند و در نهایت به همراه مربی خود، به بررسی و رفع اشکالات کار می‌ پردازند. این روند هر روز براساس تکنیک جدید در دوره آموزش میکاپ ادامه پیدا می‌ کند. روز آخر دوره میکاپ روز امتحان است هنرجویان بر اساس آموخته های دوره آموزش میکاپ، مدل خود را میکاپ می‌ کنند و مدرسین کار آن‌ ها را بررسی می‌ کنند.

سرفصل های دوره آموزش میکاپ در اصفهان :

1_ تجزیه و تحلیل پوست، شکل های صورت و رنگ های پوست

2_ اطلاعات لازم درباره‌‎ رنگ های گرم و سرد

3_ روش های پاکسازی پوست

4_ آشنایی با ابزارهای لازم

5_ ترکیب آرایش چشم

6_ استفاده از مژه مصنوعی

7_تکنیک های برجسته سازی سایه زنی و کانتور حرفه‌ ای

8_ دستیابی به بهترین فرم لب ها

9_ شکل دادن به ابرو

10_ خودارایی گریم حرفه‌ ای و آرایش عروس

بعد از اتمام دوره میکاپ، چه توانایی هایی کسب می کنیم؟

پس از اتمام دوره آموزش میکاپ در سالن زیبایی دلسا شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای تمام تکنیک های به روز گریم و میکاپ را برای انواع فرم های مختلف چهره انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش میکاپ و گریم، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

بازار کار گریم و میکاپ چطوره؟ 

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر افراد، تقاضای مشتریان برای متدهای جدید گریم و میکاپ بیشتر از گذشته شده است. دوره گریم و میکاپ شما را برای ارائه تمامی خدمات و متدهای جدید آرایشی به مشتری آماده می کند. در صورتی که به دنبال درآمد بالا در رشته گریم میکاپ هستید، پیشنهاد می شود دوره های تخصصی آرایش عروس را نیز بگذرانید.

نمونه کار های هنرجو دوره های آموزش میکاپ سالن زیبایی دلسا

آموزش میکاپ در اصفهان
آموزش میکاپ در اصفهان

چه سبک میکاپی در دوره های سالن زیبایی دلسا آموزش داده می شود ؟

در طول دوره، سبک های محبوب مانند کلاسیک، هالیوودی، اروپایی و … آموزش داده می شود. همچنین آموزش ها شامل آموزش گریم صورت، آموزش کار با پالت گریم، آموزش ارایش چشم و گریم صورت نیز می شود.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم ؟

خیر، در پایان کلاس ها، جلسات رفع اشکال برگزار می شود و تا ۶ ماه از پشتیبانی مربیان برخوردار خواهید بود.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت می کنیم ؟

بعد از اتمام دوره شما مدرک فنی حرفه ای گریم و میکاپ (متعادل سازی چهره) را دریافت می کنید.