رژ لب دائم چیست

(سالن زیبایی دلسا vip)

رژ لب دائم چیست

رژ لب دائم یکی از جدید ترین روش های آرایش دائم روی لب است که به صورت تخصصی در سالن زیبایی دلسا vip انجام می شود. میکروپیگمنتیشن به شما این امکان را می دهد که لب های کاملاً براق و خوش رنگ داشته باشید.

رژ لب دائم یا میکروپیگمنتیشن :

رژ لب دائم یا تتو لب با شیوه میکروپیگمنتیشن یک فرآیند زیبایی است که برای به دست آوردن رنگ دائمی و زیبایی در لب ها صورت می گیرد. این فرآیند با استفاده از دستگاه خاص و توسط یک متخصص انجام می شود. با استفاده از این دستگاه، رنگ دائمی در لب ها به صورت نقطه ای تزریق می شود تا عمری طولانی مدت داشته باشد. برای ایجاد رژ لب دائم، رنگدانه‌ ها در زیر اولین لایه پوست لب تزریق می‌ شوند. جالب است بدانید که اگرچه این روش با نام تتو لب نیز شناخته می‌ شود، اما متخصصان در طی سال‌ های اخیر به ندرت از جوهر تتو استفاده می‌ کنند. به جای جوهر تتو از رنگدانه‌ ها استفاده می‌ شود که علاوه بر کم‌ ضرر بودن، نتیجه طبیعی‌ تری را به نمایش خواهد گذاشت.

میکروپیگمنتیشن چه مزایایی دارد ؟

1_ تقارن لب پیشرفته

2_ توانایی سفارشی سازی سایه لب شما

3_ افزایش رنگدانه برای لبهای رنگ پریده و پیری

4_ لب هایی با ظاهری کامل‌ تر و بدون نیاز به تزریق یا جراحی

میکروپیگمنتیشن مناسب چه افرادی است ؟

این روش یک راه حل مناسب برای کسانی است که دوست دارند لب‌ هایشان رنگ زیبایی داشته باشد، اما نمی‌ خواهند بعد از هر بار که خوردن غذا و نوشیدنی رژ لب خود را تمدید کنند. همچنین، میکروپیگمنتیشن لب برای افرادی که دچار تیرگی یا پراکندگی رنگدانه‌ های طبیعی لب هستند نیز بسیار کارساز خواهد بود. این نکته را هم باید به یاد داشته باشید که  رژ لب دائمی برای همیشه ماندگار نبوده و پس از مدتی نیاز به تمدید دارد. به همین دلیل صحیح‌ تر است که بگوییم این روش نیمه دائمی است.

چه افرادی نباید میکروپیگمنتیشن انجام دهند ؟

  • خانم هایی که باردار یا شیرده هستند 
  • خانم هایی که متبلا به دیابت هستند 
  • خانم هایی که تحت شیمی درمانی هستند 
  • خانم هایی که داروهای رقیق‌ کننده خون مصرف می کنند 

عوارض رژمیکروپیگمنتیشن چیست ؟

عوارض احتمالی میکروپیگمنتیشن، همانند هر فرآیند زیبایی دیگر، ممکن است وجود داشته باشد. در برخی از موارد، این عوارض می تواند شامل عوارض موقتی و در برخی موارد، عوارض دائمی باشد. خوشبختانه، عوارض جانبی رژ لب دائم کوتاه مدت بوده و در طی یک هفته رفع می‌ شود. این عوارض معمولاً شامل موارد زیر است :

  • قرمزی لب
  • تورم لب
  • زخم شدن
  • پوسته پوسته شدن